Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZF-R1M ABS '17

Yamaha YZF-R1M ABS '17
Yamaha YZF-R1M ABS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZF-R1M ABS 2017. Unul dintre cele mai rapide modele din lume, YZF-R1M este o ediție specială a impresionantului model R1 2017, căruia îi păstrează caracteristicile standard, aducând în plus un design nou și câteva dotări în completare. Păstrează aceași motorizare pe injecție, incredibil de puternică și eficientă, ce dezvoltă 197cp și o accelerație de 300KM/h, plasând vehiculul în top 10 cele mai rapide motociclete din lume și cutia de viteze performantă în 6 trepte ce nu permite pierderea puterii la comutarea treptelor asigurând un rulaj constant. Cadrul Deltabox cu ampatament scurt, carenajul din carbon și brațul oscilant orientat în sus sunt motivele pentru care YZF-R1M dispune de o manevrabilitate incredibilă și un control sporit în orice situație. Ediția specială aduce în plus un GPS modern și performant, o unitate de măsurare inerțială IMU pe 6 axe ce controlează tracțiunea și suspensii electronice de tip racing cu amortizoare Öhlins. Toate acestea cu un design unic ce se găsesște doar pe această ediție specială în completare înnsumează o motocicletă Yamaha performantă și puternică ce permite oricărui tip de pilot să-și depășească limitele savurând o doză serioasă de adrenalină cu fiecare ieșire în oraș sau pe circuit.

Caracteristici standard:

- motor cu 4 cilindri, 4 timpi, DOHC, 4 valve, 998cc, 197cp, pe injecție
- sistem ABS sensibil la înclinare
- unitate IMU pe 6 axe cu senzori giroscopici/de accelerație pentru date de mișcare 3D
- sistem unificat de frânare
- consum de 7.2L/100km
- suspensii electronice pentru curse (ERS) Ohlins
- cutie de viteze eficientă cu 6 trepte
- cadru Deltabox cu ampatament scurt din aluminiu
- carenaj din carbon
- controlul tractiunii și patinării sensibil la înclinare
- braț oscilant structural orientat în sus
- rezervor generos de 17L pentru autonomie optimă
- controlul ridicarii / demarării
- șasiu spate din magneziu
- pneu spate lat 200

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.