Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Can-am Bombardier

Can-Am Traxter PRO HD8 T Hyper Silver '19

Inmatriculabil fara TVA
14000 EUR

TVA inclus
16660 EUR

In rate de la RON lei/luna( luni ) prin TBI Credit. Aplica acum.

Can-Am Traxter PRO HD8 T Hyper Silver este un SSV dotat cu motorizare Rotax heavy duty de 799.9cc, capabilă de 50cp cu lejeritate, perfect optimizată pentru sarcini dificile în zone cu teren variabil. Profilul utilitar accentuat al vehiculului este scos în evidență de o serie bine aleasă de feature-uri moderne, precum transmisia Pro-Torq cu treaptă de viteză Extra-Low și sistem de protecție a curelei de transmisie, bena de mare dimensiune capabilă de a transporta până la 454Kg și de capacitatea extinsă de tractare, aspecte deosebit de utile pentru cei care sunt în căutarea unui UTV 800cc de lucru. De asemenea, vehiculul este deosebit de manevrabil și stabil prin dotarea cu sistem de control al accelerației, tehnologie de asistență la coborârea în pantă și sistem de suspensii cu bară stabilizatoare pe spate și amortizoare twin-tube pe gaz. Pachetul este completat de bull bar frontal din oțel, banchetă cu 3 locuri și suprafață ranforsată, jante din aluminiu și troliu cu o capacitate de 2014Kg, la care se adaugă și aspectul imposibil de ignorat, cu un design impunător al caroseriei și o schemă de culoare pe alb și negru. Practic, fiabil, puternic și modern, Can-Am Traxter PRO HD8 T se impune din nou pe piața SSV-urilor utilitare, atât prin prisma calităților sale tehnice, cât și prin dotările care permit omologarea acestuia pentru accesul pe drum public.

- motor Rotax HD8, 1 cilindru, 799.9cc 50cp, EFI
- sistem de control inteligent al accelerației
- transmisie PRO-TORQ cu sistem Quick Response (QRS), trepte P/R/N/H/Extra-L
- protecție electronică a curelei de transmisie
- diferențial blocabil pe spate
- diferențial autoblocant Visco-Lok pe față
- sistem de control electronic la coborâre în pantă
- suspensie față cu braț dublu de tip A, cursă de 254mm, amortizoare twin-tube pe gaz
- suspensie spate TTA cu bară stabilizatoare, cursă 254mm, amortizoare twin-tube pe gaz
- frâne față cu discuri duble de 220mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat de 220mm, etrier hidraulic cu 2 pistoane
- jante din aluminiu
- afișaj multifuncțional analog/digital cu vitezometru, turometru, contor parcurs, rezervă combustibil, treaptă de viteză, indicator cuplare centură, ceas
- claxon
- poziții
- oglinzi
- priză tip brichetă în consolă
- benă cu o capacitate de 454Kg
- capacitate totală de depozitare de 11.7L
- capacitate de a tracta 1134Kg
- capacitate maximă de încărcare 680Kg
- rezervor cu o capacitate de 40L
- 3 locuri
- 4 proiectoare de 35W
- pregătit pentru cabestan
- banchetă Versa-Pro
- bull bar frontal integrat, din oțel
- scut de protecție central
- bilă de remorcare cu priză pentru remorcă
- volan cu poziție reglabilă

4 ani garantie, SXS de vanzare si in rate.

Modelul are omologare T (se inregistreaza la primarie).

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : Rotax HD8, 2 cilindri, EFI
Putere : 50 CP
Capacitate : 799.9 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata PRO-TORQ QRS, high airflow, sistem electronic protectie curea transmisie, Extra-L-H-N-R-P
Rezervor : 40 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan
Sistem pornire : electric
Suspensie fata : brat dublu tip A, amortizoare twin tube pe gaz
Suspensie spate : TTA, bara antiruliu, amortizoare twin tube pe gaz
Frana fata : 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 1 piston
Anvelopa fata : 27x9x14
Anvelopa spate : 27x11x14
Lungime : 3050 mm
Latime : 1575 mm
Inaltime : 1930 mm
Greutate : 700 KG
Garda la sol : 280 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2019
Culori : argintiu

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doo snowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.