Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Traxter XT HD10 Pure Magnesium Metallic '18

Can-Am Traxter XT HD10 Pure Magnesium Metallic '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Traxter XT HD10 Pure Magnesium Metallic - UTV utilitar cu 3 locuri clasa 1000cc. Cu motorul Rotax HD10 de 976cc 72cp, suficient de puternic să facă față oricărei provocări și dotări principale ca: sistemul inteligent de control al accelerației (iTC), sistemul de control la coborâre în pantă, servodirecția DPS, cutia de viteze automată Pro-Torq cu sistem de comutare rapidă (Quick Response System) și 4 moduri de tracțiune, Traxter XT HD10 se recomandă ca fiind partenerul de încredere potrivit pentru cele mai diverse și dificile aplicații. Caracterul său utilitar este subliniat de troliul cu ghidaj rolă de capacitate de până la 2041Kg și de sarcina maximă admisă de 680Kg și de scutul și bara de protecție menite să ofere gradul ridicat de siguranță imperios necesare când vine vorba de activități în medii solicintante.

Caracteristici standard:

- motor Rotax HD10 cu injecție, 976cc, 72cp, 2 cilindri în V, răcire cu lichid
- cutie de viteze automată Pro-Torq cu sistem de comutare rapidă și treaptă Extra-Low
- tracțiune selectabilă cu 4 moduri, 2x4 dif. spate blocat, 2x4 dif spate liber, 4x4 dif. spate blocat, 4x4 dif. spate liber
- diferențial spate blocabil
- diferențial față Vico-Lok QE, auto-blocant
- servodirecție DPS
- sistem de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control)
- sistem control electronic accelerație (Intelligent Throttle Control)
- suspensie față cu braț dublu tip A, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz
- suspensie spate de tip TTA-HD cu bară externă anti-ruliu, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz
- frâne față cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- frâne spate cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 1 piston
- jante de 14 inch din aluminiu
- 3 moduri de funcționare ECO/Work/Normal
- troliu cu ghidaj rolă, capacitate de 2041Kg
- bilă de remorcare de 2 inch
- trusă de scule rezistentă la apă, capacitate de 6.3L
- capacitate de tractare de 906Kg
- bară de protecție față
- scut de protecție
- acoperiș ranforsat
- cușcă de protecție cu certificare ROPS
- volan cu poziție reglabilă
- capacitate maximă de stocare de 61.3L
- benă cu capacitate de 454Kg
- sarcină maximă admisă de 680Kg
- rezervor de 40L pentru autonomie optimă
- 2 prize tip brichetă, una în consolă, cealaltă sub zona de stocare din bord
- 4 faruri de 35W pentru unghi larg de vizibilitate, stopuri cu lumini LED
- 3 locuri
- scaun șofer reglabil
- banchetă de tip Versa-Pro cu suprafață ranforsată
- afișaj multifuncțional digital/analog: vitezometru, turometru, indicatori trip, ore funcționare, treaptă viteză, nivel combustibil, indicator cuplare centură, indicator mod ECO/Work/Normal, indicator 4x4, ceas
- design gândit pentru acces facil pentru mentenanța componentelor principale
- schemă de culoare cu gri-magneziu metalizat

UTV Can-Am cu 4 ani garanție.

UTV de vânzare și în rate.

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.