Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja 1000SX ABS '21

Kawasaki Ninja 1000SX ABS '21
Kawasaki Ninja 1000SX ABS '21
Kawasaki Ninja 1000SX ABS '21
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi actualul model: Kawasaki Ninja 1000SX ABS '22
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Ninja 1000SX ABS ‘21 marcheaza a cincea generatie a platformei de succes Sport Touring. Mai putine emisii, dar aceeasi performanta. Stilul mai sportiv, mai dinamic, o singura fata cu iluminare LED, confortul crescut al seii atat pentru rideri cat si pentru pasager, un schimb de trepte mult mai rapid, modurile de pilotare care imbina modurile KTRC si Power Modes fac din acest model Sport Tourer o motocicleta mai rafinata si mai atractiva ca niciodata. Scheme de culoare: Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black / Metallic Graphite Gray; Metallic Moondust Grey / Metallic Diablo Black; Metallic Carbon Gray / Metallic Diablo Black. 

Caracteristici tehnice:

  • motor cu injectie, DOHC, 1043cc 142cp, cu 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve
  • frane pe fata cu 2 discuri semi-flotante de 300mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
  • sistem ABS KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System)
  • frane pe spate cu un 1 disc ventilat de 250mm, etrier cu 1 piston
  • sistem KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) pentru asistenta la virajul curbelor stranse
  • sistem de montare pentru cutii laterale
  • rezervor cu capacitate de 19L
  • cutii laterale disponibile optional
  • sistem Ergo-Fit
  • indicator rulare economica
  • suspensie pe fata cu furca inversa de 41mm, amortizor reglabil
  • suspensie pe spate Horizontal Back-Link, amortizor reglabil pe gaz
  • sistem de motormanagement cu moduri selectabile
  • sistem KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 functii pentru controlul tractiunii
  • 6 trepte de viteza
  • sistem de ventilare Cool Air care maximizeaza performantele prin reducerea admisiei de aer cald
  • sistem IMU (Inertial Measurement Unit) pentru masuratori intertiale
  • ambreiaj Assist & Slipper
  • ansamblu sofisticat de instrumente de bord cu turometru analogic, lampi avertizare, indicator treapta viteza si LCD multifunctional
  • parbriz cu pozitie reglabila
  • sistem Dual Throttle Valves
  • lumini LED fata
  • cadru din aluminiu de tip twin-tube, usor si rezistent
  • pornire electrica

Pretul afisat este pentru culorile Verde si Negru.

Varianta de culoare Gri costa 14050 EUR, TVA inclus

 

Motocicleta Kawasaki cu 2 ani garantie. Garantia poate fi extinsa inca 2 ani pentru 165€ + TVA.

Motocicleta de vanzare si in rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.