Scroll to top

Stiri Recente

Pentru a face față temperaturilor scăzute trebuie să porți echipamentele adecvate...

Dacă te interesează să îmbunătățești experiența de riding în off road,...

Kawasaki S.U.A. lanseaza o platforma de e-commerce pentru clientii sai


In anul in care implineste 50 de ani de prezenta in Statele Unite ale Americii, Kawasaki anunta ca a lansat o platforma de comert online pe site-ul sau oficial, kawasaki.com, sustinuta de serviciul de e-commerce Shopatron. Spatiul virtual de cumparaturi va da clientilor posibilitatea sa cumpere accesorii Kawasaki, echipamente si cadouri, acestia putand opta pentru livrarea la adresa personala sau la cel mai apropiat dealer Kawasaki.

Produsele achizitionate vor fi livrate gratuit in cazul in care cumparatorii vor alege sa le ridice de la dealeri, imbunatatindu-se astfel, si legatura dintre acestia.

"Vanzarea cu amanuntul a evoluat considerabil in ultimii ani. Comertul online domina piata si este o parte integranta a afacerilor in zilele noastre", a declarat Holly Hagerman, directorul de vanzari al Kawasaki pentru accesorii. Ïntroducerea platformei de e-commerce va mari numarul cumparatorilor care interactioneaza cu delaerii si va intensifica si satisfactia clientului".

Site-ul kawasaki.com a fost orientat spre client inca de la lansare, beneficiind de navigare intuitiva si poze variate de calitate superioara. Pe site intra aproximativ 25.000 de vizitatori pe luna numai pe pagina de accesorii.

Äbilitatea de a aduce mai multi clienti la sediile dealerilor este esentiala, intrucat cine vine sa-si ridice comanda mai achizitioneaza si altceva pe loc, in proportie de 40% din cazuri. De asemenea, cumparatorii vor putea vedea cu ochii lor gama variata de produse pe care o ofera kawasaki si si vor stabili relatii mai strnase ci dealerii locali". In industria powersports, dealerii livreaza 85% din comenzile online, ceea ce sporeste vanzarile, in general, si duce la eficientizarea livrarii.