Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ultra 310X '23

Kawasaki Ultra 310X '23
Kawasaki Ultra 310X '23
Kawasaki Ultra 310X '23
Kawasaki Ultra 310X '23
Kawasaki Ultra 310X '23
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Modelul de baza al seriei Ultra. Skijetul Kawasaki Ultra 310X 2023 ofera putere incredibila de 300 cai prin dotarea cu motorul prevazut cu compresor si intercooler, cu o carena zvelta si o colectie intreaga de atribute tehnice inalte. Acest skijet din familia Kawasaki permite acomodarea pilotului si a doi pasageri dornici de senzatii extreme pe apa. Ideal ca partener pentru veteranii pilotarii pe mare, dar si pentru incepatori, multumita manevrabilitatii de top, stabilitatii oferite de carena cu design modern in V si dotarilor avansate. Podeaua este mai plata si cu mai joasa cu 35 mm in zona picioarelor riderului, oferind mai mult confort. Nu in ultimul rand, Ultra 310X ofera spatiu de stocare generos de capacitate totala 168,5 litri. Compartimentul frontal sigilat 124 litri este completat de un nou compartiment usor de accesat 40 litri (in spatele manerului, accesibil din partea dreapta sau stanga), la care se adauga un alt compatiment waterproof 1.7 litri si un buzunar spate cu acces usor de 2.8 litri (in zona scaunului spate). Pentru riderii incepatori este disponibil modul Smart Learning Operation (SLO)-Mode. Pilotii cu mai multa experienta pot opta pentru modurile Full, Middle si Low Power Operation.

Caracteristici standard:

  • motor supraalimentat 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, DOHC, racire cu apa, 1498cc, 300 CP
  • intercooler
  • sistem pornire: Electric
  • sistem de asistenta la pilotare KSRD (Kawasaki Smart Reverse with Deceleration) - sistem franare si marsarier
  • Electronic Cruise Control
  • Launch Control Mode
  • crampoane cu acces usor
  • moduri de putere. Riderii pot selecta dintre modurile: Full, Middle, Low Power Operation, Smart Learning Operation (SLO)-Mode.
  • clemele incorporate ofera puncte de fixare convenabile atunci cand ancorați la un doc, iar designul lor inteligent ajuta la redirecționarea apei peste bord
  • control electronic al clapetei de acceleratie pentru schimbarea usoara a modurilor de pilotare
  • sa slim (subtire)
  • mod economic pentru eficienta de consum
  • carena usoara cu design modern in V
  • spatiu de depozitare functional, de capacitate totala 168.5 litri
  • instrumentar cu ecran 7 inch TFT complet color (indicator economic, ora, termometru, vitezometru, consum etc.), conectivitate Bluetooth
  • rezervor: 80 l
  • culoare: Ebony / Metallic Electric Turquoise.

Skijet Kawasaki de vanzare si in rate.

BUY-BACK

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.