Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha D'elight 125 '18

Inmatriculabil fara TVA
2100 EUR

TVA inclus
2499 EUR

Yamaha D'elight 125 2018. Pentru cei care s-au plictisit să aștepte în trafic, să nu găsească loc de parcare sau să cheltuiască prea mult pe benzină, cunoscutul brand Yamaha le propune o schimbare radicală, un scuter dcompact și eficient, elegant și econom, ce îi va ajuta să depășească cu ușurință corvoada ambuteiajului zilnic, oferindu-le de asemnea o experiență distractivă și antrenantă. D'elight este cel mai accesibil model al seriei de scutere Yamaha 2018, dar oferă toate atuurile de care aveți nevoie în călătoriile de zi cu zi prin oraș. Pus în mișcare de un motor Blue Core de 125cc, dezvoltă o putere optimă și o accelerație lină pe care vă puteți baza de fiecare dată. Manevrabilitatea crescută și confortul sporit se enumără printre dotările de baza ale ascestui model, suspensiile optimizate asigurând o stabilitate crescută pentru a depăși orice obstacol în timp ce carena suplă și agilă vă permite să vă strecurați cu ușurință prin trafic. Pentru a oferi un pachet complet, modelul de față este cel mai accesibil din gama Yamaha 2018, asigurând astfel un raport calitate/preț favorabil oircărui buget. Dedicat celor cu un spirit liber în cautare de soluții practice pentru problemele de zi cu zi, scuterul Yamaha D'elight este partenerul de încredere al celor care doresc ca drumurile zilnice să devină niște călătorii plăcute și distractive.

- motor Blue Core, monocilindric, răcit cu aer, 4 timpi, SOHC, 2 supape, 125cc, 8cp
- injecție de carburant
- pornire electrică
- cutie de viteze automată
- transmisie pe curea trapezoidală
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 81 mm
- suspensie spate cu basculă, cursă 68 mm
- frână față cu mono disc hidraulic, 180 mm
- frână spate pe tambur cu UBS (Unified Brake System), 152 mm
- capacitate rezervor 5,5L
- carenă suplă și agilă
- spaţiu de depozitare sub şa
- roată faţă de 12 ţoli și roată spate de 10 ţoli
- zonă cockpit spaţioasă, cu spaţiu din abundenţă pentru două persoane

 

Scuter Yamaha cu 2 ani garanție.

Scuter Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 2 valve, SOHC
Putere : 8 CP
Capacitate : 125 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata
Rezervor : 5.5 l
Racire : cu aer
Transmisie : pe curea
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : unit swing
Frana fata : 1 disc 180mm
Frana spate : tambur 152mm
Anvelopa fata : 90/90-12
Anvelopa spate : 100/90-10
Lungime : 1805 mm
Latime : 685 mm
Inaltime : 1145 mm
Greutate : 99 KG
Inaltime sa : 800 mm
Garda la sol : 125 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2018
Culori : verde, negru, alb

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.