Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha XV950R ABS '17

Yamaha XV950R ABS '17
Yamaha XV950R ABS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha XV950R ABS 2017. O motocicletă bobber Yamaha al cărui design clasic, prin înlăturatrea elemnetor de design, oferă o greutate redusă pentru o eficiență mărită și un control crescut. Echipată cu un motor eficient de 942cc în 4 timpi, ce dezvoltă 54cp și dotări standard precum amortizoarele reglabile în cascadă, sistemul de admisie upgradat, cadrul dublu și sistemul de frânare precisă ABS, oferă o accelerație optimă și o manevrabilitate crescută. Și pentru ca pachetul să fie complet, impresionează vizual orin șaua cu aspect de piele de căprioară, jante cu spițe negre și un design simplist și elegant. Formidabilă atât la nivel tehnic cât și vizual, XV950R este o motocicletă Yamaha complet echipată să străbată șoselele orașului și autostrăzile, oferind o experință calitativă făcându-vă remarcat pretutindeni.

Caracteristici standard:

- motor 4 timpi, 4 valve, SOHC, 2 cilindri în V, 942cc, 54cp, pe injecție
- consum optim de 5L/100km
- amortizoare reglabile în cascadă
- conformitate EU4
- sistem de admisie upgradat pentru un plus de eficiență
- jante cu 12 spițe
- ambreiaj cu amortizor din cauciuc, care reduce oboseala pilotului
- discuri ondulate de 298mm cu rotoare flotante
- sistem ABS inclus în pachetul standard
- suspensii cu o cursă de 135mm față și 110mm spate
- șa cu înveliș cu aspect de piele de caprioară
- cadru dublu pentru manevrare ușoară și agilă
- cutie de viteze performantă cu 5 trepte
- filtru de aer compact care facilitează un cuplu ameliorat
- rezervor 13L în formă de lacrimă

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.