Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YXZ1000R EPS '18

Yamaha YXZ1000R EPS '18
Yamaha YXZ1000R EPS '18
Yamaha YXZ1000R EPS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YXZ1000R EPS este cel mai puternic SXS sport Yamaha, performant, puternic și deosebit de manevrabil. Modelul se face instant remarcat prin designul ultra-modern și agresiv, perfect complementar stilului de pilotare care i se potrivește, cu o schemă grafică pe gri cu accente roșii. Într-adevăr, acest side by side arată foarte bine însă ceea ce îl separă de concurență este calitatea specificațiilor tehnice și a pieselor componente, pornind de la motorizarea în 3 cilindri de 998cc cu accelerație explozivă și până la suspensiile independente cu braț dublu și bară stabilizatoare, amortizoare FOX calibrate pentru performanță off road și cursă foarte lungă pentru roți. De asemenea, modelul este foarte manevrabil prin dotarea cu servodirecție, tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD cu diferențial blocat și cu un șasiu ușor și agil, iar siguranța pilotului si a pasagerului sunt garantate de cockpit-ul rezistent cu sistem de protecție la răsturnare și plafon. Toate acestea fac din Yamaha YXZ1000R EPS un side by side de curse ideal pentru adevărații pasionați ai senzațiilor tari în off road, partenerul perfect pentru un individ care visează la un loc pe podium în competițiile de profil.

- motor cu 3 cilindri, 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4 supape, 998cc
- pornire electrică
- capacitare rezervor 34L
- cutie de viteze cu 5 trepte
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- servodirecție EPS
- transmisie pe cardan
- suspensii față spate independente cu braț dublu și bară stabilizatoare, cursă față 412 mm, cursă spate 432 mm
- amortizoare Fox cu cursă ultra-lungă recalibrate
- frână față hidraulică cu discuri duble
- frână spate hidraulică cu discuri duble, frână de parcare montată pe ax
- cockpit în stilul avioanelor de vânătoare cu bord de automobil
- kilometraj analogic, vitezometru digital, display LCD cu contor de parcurs, indicator trip dublu, indicator voltaj baterie, contor ore, indicator rezervor, ceas, indicator treaptă viteză
- sistem de protecţie la răsturnare şi plafon
- design agresiv şi radical
- jante din aluminiu
- anvelope Maxxis MU09
- șasiu pur sportiv uşor şi agil


SXS Yamaha cu 2 ani garanție.

SXS Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.